środa, 23 kwietnia 2014

[2] Życie ma tyle samo wad co zalet.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfc4f6mSXe4xbijO7fKh_P9IeXzCms8vQhYEKhAT1pamu84ztqkk75j1lnw9jUX-A_pjtIglvcOY2GNa69VaTPR1JLR9iLck_cpAwFuXjLWP6OR79h67Y2DzulxUt60goOqtNybjsvWkU/s1600/sign4.png
 (c) Caudire

Hey :D. Najpierw chcę Was przeprosić, za to, że notki nie było gdy być miała :). Komputer mi stanął i nie mogłam dokończyć zamówienia, o linkowaniu szablonów nie mówiąc -,-. Ale teraz jest już ok i przechodzę do sedna. Może kojarzycie mnie z innych graficznych blogów? Jak tak ,to strasznie się cieszę xD. A jak nie to coś Wam tam powiem. Jestem Julka i grafiką zajmuję się (liczy) od jakiś kilku miesięcy. Mam wiele zainteresowań. Kocham karate i pływanie. Wolne mam tylko środy. Ale takie życie gdy chce się być "wysportowanym" xD. Co więcej dodać? Chyba nic, więc przejdźmy do grafiki.

Tutorial do Gimpa:

Mam nadzieję, że komuś się przyda :D.

Szablony:

http://oi57.tinypic.com/34s0y28.jpg
 Podgląd/Pobierz/Nagłówek

Mamy tu fanów PLL? Ja osobiście kocham książkową Arię <3.

Zamówienia:

Dla KICIA MICIA

http://oi59.tinypic.com/2gt40lv.jpg
 Podgląd/Pobierz/Nagłówek

 Nie wiem czy o to Ci chodziło :/. Jak coś to pisz ;).

Sygnatura:
Szczerze? Nawet mi się podoba. Chyba nie jest taka zła...

Wybaczcie, że tak mało, ale mój komputer kompletnie oszalał. W następnej notce pojawią się wszystkie zamówienia z poprzedniej notki ;). Wybaczcie, że tak bez miniaturek, ale mam masę roboty i po prostu jestem za leniwa, by jeszcze je robić :). Do zobaczenia ;*.

Dla zainteresowanych: nabór zostaje otwarty. Zapraszamy do zakładki Nabór/Kontakt.

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon świetny, ale mam problem nagłóek mi sie nie włącza ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądnij do zakładki Instrukcje w menu ;).

      Usuń
    2. ale, tam nic nie ma jest tylko jak wstawić szablon :) A ja już go wstawiłam tylko problem w tym, że nagłówka nie widać : /

      Usuń
    3. Zobacz te: http://4.bp.blogspot.com/-3PGr3N472C4/U0_2Dit34JI/AAAAAAAAAuY/ZFOx2gn-06Q/s1600/zaw.bmp, http://2.bp.blogspot.com/-rVYHwF4FMQo/U0_2lM5PwRI/AAAAAAAAAug/cCt3Twh3_pE/s1600/zaw.bmp. Choć już chyba wiem o co chodzi. Po linku do nagłówka daj spację i ją usuń. Gdy nagłówek się wyświetli, zapisz ;).

      Usuń
    4. Napisz do mnie miciakicia7@gmail.com
      Podam ci hasło i sama go wstawisz, okej?

      Usuń
  4. a gdzie materiały do instrukcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj. Na śmierć zapomniałam :/. Mam je na drugim laptopie xD. Pojawią się wieczorem. Strasznie przepraszam :(. Notkę pisałam na szybko i wyleciało mi z głowy.

      Usuń
  5. Otwieracie nabór? Bo chciałam do was dołączyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy szablon jest według mnie za ostry, zbyt rażący. Ciężko byłoby czytać bloga w takich kolorach. Fiolety - tak, aż takie fiolety - lepiej nie :) Nagłówek jest dobry (pomijając kolory) tylko brakuje mi napisu i przydałoby się troszkę więcej stocków. Zamówienie, tak jak pierwszy szablon, znów jest w za ostrym odcieniu czerwieni. Postać dziewczynki jest źle wygumkowana, nie ma połowy ciała. Zamysł z podzieleniem nagłówka na dwa domy jest super :) Sygnatura jest ładna, tylko zdjęcie po lewej jest niewidoczne. Napis jest także za mały, ale to tylko drobiazgi :)
    Radzę z życzliwością, nie szalej aż tak kolorami i będzie cudnie. ♥
    Pozdrawiam,
    Ariana

    [starved-souls.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Mhm, też zauważyłam, że te kolorki rażą po oczach. Następnym razem postaram się nie popełniać tego błędu ^^.
      Również pozdrawiam ;*.

      Usuń
  7. UWAGA!UWAGA!
    Przeglądałam ostatnio twoje szablony i natrafiłam na coś interesującego.Zgapiłaś ode mnie nagłówek!Ja dodałam go wcześniej ,żeby nie było.
    Dla porównania twój:
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=9v8sht&s=8

    Mój:
    http://trixie134.deviantart.com/art/Juliet-Styles-444337218?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=9


    Pogadałyśmy o tym z dziewczynami z SNW i zdecydowałyśmy ,że umieścimy cię na czarnej liście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moja wina, że miałam takie samo zamówienie -,-.

      Usuń
    2. Dodo z takimi rzeczami prosimy nie spamić na blogu, tylko napisać na privie i na spokojnie to wyjaśnić.
      A tak na marginesie z jakimi dziewczynami? O ile się nie mylę też jestem częścią załogi, a nic o tym nie wiedziałam, plus oprócz ciebie jest tylko jedna adminka bloga, więc logiczne, że nie ustaliłyście tego tylko we dwie.
      Dziękuję za uwagę.

      Usuń
    3. Pragnę też zauważyć, że sama zgapiłaś ten nagłówek: http://imagizer.imageshack.us/a/img27/6137/5rx6.png.

      Usuń
    4. Haha wolne żarty!
      Ja go robiłam wcześniej ;/
      Znajdź lepsze argumenty ;)

      Usuń
    5. Ty dałaś notkę z tym szablonem 2 kwietnia, a Marliven 19 marca. I koniec dyskusji.

      Usuń
  8. To nielogiczne dodawać tutorial na nagłówek, skoro sama nie umiesz ich robić. Wybacz, ale taka jest prawda
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace są dobre, ale jedyne co bym zmieniła to zmienić kolory na delikatniejsze, a nie rażące ;)

      Usuń
  10. A ja kompletnie nie zgadzam się z Lodovicą ;-;
    Co mogę powiedzieć?
    Jak ty tu dołączyłaś skoro nie umiesz robić nawet prostego nagłówka, który nie razi w oczy? ;-;
    A w sprawie Dodo, to Zaczarowana jesteś śmieszna, bezczelnie go skopiowałaś, jedyne co się w nim różni to ta beznadziejna kolorystyka, która daje po oczac.
    Zachowałaś się jak obrażona księżniczka.
    "Koniec dyskusji". Takie dorosłe -,-

    OdpowiedzUsuń