piątek, 25 kwietnia 2014

[3] It's like a beautiful dance


Hej! Witajcie w mojej pierwszej samodzielnej notce. Może kojarzycie mnie z innych blogów lub widzieliście moje komentarze... W co szczerze wątpię. Pokrótce -nazywam się Ola, grafikę tworzę ją w programie Gimp 2.6. Mam nadzieję, że mnie polubicie ;)

A co tam u was słychać? Czy u was też jest dzisiaj tak gorąco? U mnie bardzo. Pogoda jest piękna. Jutro będę miała grilla z rodziną. Dzięki tej przyjemnej aurze dostałam 6 z polskiego (!). Czy wy to rozumiecie?! I to do tego z wypracowania! Po prostu żyć nie umierać.

Mimo wszytko tydzień miałam zabiegany, jak zawsze z resztą. Co za tym idzie nie miałam dużo czasu na grafikę. Udało mi się wykonać jedynie jedno zamówienie. Przy następnej notce postaram się dodać resztę.

Zamówienie dla Żal mnie ściska



Nagłówek fajnie mi się robiło, dopóki nie zorientowałam się, że chciałaś aby znalazły się tam dwie postacie >.<  CSS jest chyba w porządku. Jak coś jest nie tak to mów! Postaram się to poprawić.

Tutorial

Kliknij na obrazek, aby przejść do instrukcji.
Materiały: Stocki: {1 (Carllton), 2 i 3 (Caudire4 (Yassmine)} Textury {12345 (Carllton)} Modelka: {1 (Caudire)} Koloryzacja: {1}

Jest to mój pierwszy tutorial, więc nie bądźcie surowi.

Nagłówek


Odkopałam jakiś, lekko stary. Nie wiem co o nim myśleć :/

Od razu zaznaczam, że są to koloryzacje do Gimpa, tzw. krzywe.




Ogłaszam, że otworzyłyśmy nabór! Przyjmiemy max. 2 osoby. Więcej informacji w zakładce Nabór/Kontakt :)

Edit: naty ponte - nie przyjmuję zamówienia widziałam, że identyczne złożyłaś na SNW, a chcę uniknąć niepotrzebnych kłótni związanych z rzekomym kopiowaniem.

17 komentarzy:

  1. Mogłabyś napisać do mnie -- > zalmniesciska21@gmail.com
    Szablon piękny *-* Naprawdę myślałam że zrobisz coś dobrego, a nie
    super hiper zaje fajnego. ;) Tylko chodzi o to, że nie umiem szablonu ustawić. Więc podam ci hasło, a ty ustawisz dobra? Przepraszam, ale serio nie umiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Spring :)
    2. Zaczarowana :*
    3. violettamojahistoria.blogspot.com
    4. układ obojętny :D
    5. odcienie fioletowego lub niebieskiego :)
    6. Leonetta, Fedemila, Naxi z serialu Violetta oraz Emma Watson i Selena Gomez
    7. Love will remember ...
    I tyle :D
    Z góry baaardzo dziękuję i pozdrawiam :*
    Śliczne szablony :D Bardzo podobają mi się wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmieszczę tyle osób. Wybierz tak około 4, ok?

      Usuń
    2. To.. Może Leonetta, Emma i Selena :)

      Usuń
    3. Dodałam button :)

      Usuń
  3. Hejooo :) Prace naprawde prześliczne ♥♥♥
    Chciałabym złożyć zamówienie ;3
    1.Spring ;d
    2.Zaczarowana ♥
    3.http://byc-jak-tini.blogspot.com/
    4.układ dowolny
    5.odcienie fioletu, błękitu lub pudrowego różu (jak wolisz)
    6.Martina Stoessel (kilka fajnych zdjęć byłabym wdzięczna, gdybyś ty wybrała)
    7.Być jak Tini ♥ (coś w ten styl...)
    To by było na tyle ;p Myślę, że moje zamówienie nie sprawi ci kłopotu :) Wybacz, że na blogu nie ma postów, ale najpierw chcę zająć się wyglądem, a dopiero pózniej porządnym prowadzeniem.
    Pozdrawiam ;pp
    ~Ines >.<

    ps : Z góry dziękuję ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey :*. Jakie śliczne prace. Pobieram sobie koloryzacje <3. Nie no. Ten nagłówek jest nieziemski. Wspaniała instrukcja. A ten szablon *-*. I zachwyciła mnie sygnaturka z początku posta.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej jeśli nogłabys wykonać dla mnie to zamówienie to byłabym wdzięczna
    1.spring
    2.alexandra Russo
    3.fedemila-lovestory.blogspot.com
    4.lewostronny, po najechaniu kursorem na obrazek rogi się prostują, taki link do strony "bohaterowie" jak na tym blogu:
    http://leonettax.blogspot.com/
    5.jasny róż i biały
    6.federico i ludmiła z serialu violetta
    7.Bo gdy jesteś blisko czuje się jak dziecko w ciemności
    8.-
    9.http://i1.ytimg.com/vi/Wx0-khbHyFI/maxresdefault.jpg
    i

    https://24.media.tumblr.com/d70ad73d788d36bcdd0ce500cb16ad5d/tumblr_mze2w3Ar4y1sjpqego1_250.jpg

    z góry dziękuje


    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam że robiłaś edit ale przyjmiesz jeszcze jedno zamówienie ??
    1. Spring
    2. Alexandra Russo
    3. http://nie-jest-tak-jak-sadzisz.blogspot.com/
    4. szablon
    5. brzoskwiniowy z dodatkiem grafitowego
    6. Luke Hemmings i Ariana Grande
    7. Cuz I'm not being me. It's getting me down...
    8. zdaje się na twój gust
    9. zdj. https://www.google.pl/search?q=ariana+grande+problem&newwindow=1&client=firefox-a&hs=ubu&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=7WdiU5rgIJGd7gb63YDoCA&ved=0CAgQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=qQbxUMxZPeeo6M%253A%3BynK7rz60HlVQPM%3Bhttp%253A%252F%252Fcdn01.cdn.justjaredjr.com%252Fwp-content%252Fuploads%252Fheadlines%252F2014%252F04%252Fariana-grande-problem-single.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.justjaredjr.com%252F2014%252F04%252F15%252Fariana-grande-announces-problem-single-will-perform-at-white-party%252F%3B300%3B300 ..... https://www.google.pl/search?newwindow=1&client=firefox-a&hs=VHF&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=fflb&tbm=isch&sa=1&q=luke+hemmings+she+looks+so+perfect&oq=luke+hemmings+s&gs_l=img.1.0.0l10.64012.68432.0.70681.15.11.0.4.4.1.306.1928.5j1j4j1.11.0....0...1c.1.42.img..3.12.1129.wFfxqNGWG-U#facrc=_&imgdii=_&imgrc=qs3fbhCOaJAMvM%253A%3BIS9s7SDZPDpQIM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia-cache-ak0.pinimg.com%252F236x%252Ff8%252Fca%252F18%252Ff8ca1814b005c7fe9b64bfd622bdefb7.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pinterest.com%252FHithenamesemma%252F5sos%252F%3B236%3B329

    chyba że coś z tymi zdj. nie tak to będziesz mogła pozmieniać tylko Ariany jakieś takie w tym stylu a Lucasa takie śmieszne jakieś.
    Mam nadzieję że przyjmiesz zamówienie. Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę, ale nie obiecuję, że pojawi się szybko :/ Mam już kilka zamówień, więc mam nadzieję, że mnie zrozumiesz.

      Usuń
    2. Pewnie dzięki wielkie a to że poczekam nic mi nie będzie w miarę cierpliwa jestem. DZIĘKIIII !!! A jak będzie to mnie jakoś poinformujesz ?? <3

      Usuń
  8. Bardzo ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Spring
    2. Alexandra Russo
    3. http://you-know-that-will-same.blogspot.com/
    4. Obojętnie
    5. Kolory:(czarny, biały, czerwony)
    6. Nina Dobrev, Paul Wesley, Ian Somerhalder
    7. You know that will same
    Zdjęcia:Wybierz jakieś :)

    OdpowiedzUsuń