wtorek, 17 czerwca 2014

[12] Life is beautiful

(c) Ja ^^
Więc tak. Terminy się trochę poplątały i ostatecznie dodaje Wam tu dziś notkę. Muszę ogarnąć tu trochę... No, ale do rzeczy. Nie mam dużo, ale coś zawsze.

 Koloryzacje:



Nagłówek:

Ujdzie w tłumie... chyba.

Też stary, stąd liczne niedociągnięcia :/. Dziś notka staroci, ale czasu mało by tworzyć nowe "dzieła".

Stary jak świat i obleśny. A fe.

Zamówienie:
Wysłałam Ci podgląd, ale na śmierć zapomniałam o szablonie -.-. Wybacz. Wreszcie Ci go oddaję. Nie ma podglądu gdyż wyskakuje mi błąd przy robieniu Screenów 0.o. Głupi komputer.

A teraz mała niespodzianka.
Podsumowanie stażu Katie. (robione przez Zaczarowaną gdyż Alexandra ma urlop i nie ma z nią kontaktu)

Miesiąc temu (no dobra, już sporo ponad miesiąc, ale ciii) Katie dołączyła do naszej załogi. Choć opublikowała mało prac widać, że robi diametralne postępy. Ma talent, który musi rozwijać i pielęgnować. Mogę więc ogłosić wszem i wobec, że Katie zostaje z nami :).

A ja biorę urlop do końca długiego weekendu. Nie przyjmuję zamówień.

2 komentarze: