środa, 4 czerwca 2014

[11] Sny czasem się spełniają

Zamówienie dla Ines Blanco

Och, chyba mnie coś trafi -.-. Photoshop nie chce się włączyć i jest po prostu genialnie. Mam dziś zamówienie, ale... musiałam wykonać je w jakim Pixlru :/. Ja nie mogę. Nic z tego nie wyszło. Wybacz. Och, aż mi wstyd to tu wstawiać. Ale nie chciałam żebyś jeszcze czekała :(.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRgnEtbmwagUa4MUfKZg3aof5wlsr9JzWSb9bjjQuoJq0Z1XvpLqt3fLljpvkYLkwA2ZU1drRHoieLzm5GGpOhl-4XqKoFnOxchr1tNtIqJVEZnJZujg6G__QX_EY3EJXWS3RgRemqc4Q/s1600/vfdc.png

 A tu coś na pociechę. Dodałam go też na innym graficznym blogu, ale mam nadzieję, że to nie będzie problem, a ja nie chciałam dodać notki z niczym...

Z racji tego, że nie mam aktualnie dostępu do porządnego programu graficznego nie przyjmuję zamówień.
Pragnę też powiadomić wszystkich, że Sakura opuściła załogę :(. Życzymy jej powodzenia. Nabór ponownie zostaje otwarty.


6 komentarzy:

  1. Och, nie chcę cię ranić, ale chyba nie mam zbyt wielkiego wyboru :(
    Co do szablonu, to szczerze...nie jestem zadowolona :/ Nie podoba mi sie zestawienie czerwieni i różu oraz zbyt proste wykonanie szablonu :(
    Ale nie martw się...wiem, że masz chwilowe problemy z programami graficznymi, dlatego zróbmy tak : poczekam ile będzie trzeba na ten mój wymarzony szablon, ale proszę, abyś się postarała :)
    Mój wymarzony szablon :
    #1 raczej byłabym bardziej zadowolona z kolorystyki, w odcieniach granatu, błękitu i może jakiejś pudrowej, jasnej zieleni/może mięty
    #2 więcej zdjęć i troszkę z innej sesji :)
    #3 napis, aby był troszkę niżej
    #4 ciuteczkę inny układ
    Myślę, że ten pomysł przypadnie ci do gustu i się ze mną zgodzisz :) Bardzo zależy mi na pięknym szablonie, dlatego postanowiłam "powtórzyć" to zamówienie u ciebie :)
    Na razie ten szablon znajdzie sie na blogu, ale później zmienie go na ten drugi, który (mam nadzieje) mi wykonasz >.<
    Pozdrawiam ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję za zrozumienie :*. Znalazłam jakiś tani program i zrobiłam byle było. Mam nadzieję, że jak najszybciej odzyskam PS'a ;).
      Zaczarowana

      Usuń
    2. A co myślisz o zamkniętym szablonie? Takim jak w drugim z tej notki?

      Usuń
    3. Hej, pisze w imieniu Ines, ponieważ przejęłam jej bloga :) Nie chodzi mi dokładnie o taki, chodzi o otwarty.Myślę, że świetnie podołasz temu zadaniu :)

      Usuń
  2. Hej:) Mam pytanie czy zrobicie szablon na bloga, który nie jest jeszcze aktywny? Tzn istnieje, ale jeszcze nie ma nic na nim. Pozdrawiam Eve;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że napewno Zaczarowana ♥ robi szablony na takie blogi.

      Usuń