czwartek, 29 maja 2014

Miesiąc tematyczny - na podstawie książki

http://i1229.photobucket.com/albums/ee476/Kate_Xp/mtbutton2_zps343e8b70.png

Hey. Witamy Was serdecznie na pierwszym  miesiącu tematycznym na Sleepinrain :). 

Zaczarowana:
No cóż. Aż mi głupio, że tego tak mało :/.

Od razu mówię, że szablon i nagłówek są stare. I to bardzo. Nagłówek robiony w Gimpie (wiem, że to też wspaniały program, ale mi w nim jakoś nie szło xD). Och, i oczywiście nagłówek nie jest ucięty, a przez bloga nie przechodzi krecha -.-. Szablon można przez chwilę podziwiać tu.

 Podgląd/Szablon/Nagłówek

Złodziejka książek <3. Choć szablon tragiczny.

PS. Nagłówki w rzeczywistości nie są wyśrodkowane :/.

Sygnatury:


Ugh, sygnaturę musiałam zrobić drugi raz, bo poprzednia była na tym głupim komputerze, który postanowił się zepsuć. Pierwsza wersja była zdecydowanie ładniejsza. Hahaha, wiem, że różnic prawie nie ma, ale ja i tak nie umiałam się zdecydować xD.

A fe. Aż mi wstyd wstawiać to tutaj.

Nagłówek:

 Podgląd
Ta sama sytuacja co przy sygnaturze -.-. Robiony drugi raz. Strasznie mi się nie podoba. Wyszedł okropnie.

Podsumowując: Moja część notki to jedna wielka porażka. Przepraszam. Miało być tego więcej, ale... przepadło :(. Możecie spodziewać się editu, albo szablony z tej tematyki dodam jako wolne w mojej najbliższej notce, bo zebrało się trochę materiałów xD.

Alexandra Russo:
Ja w porównaniu do Zaczarowanej zrobiłam tyle co kot napłakał, ale za to mi się moje prace podobają. Nie mogło zabraknąć Harry'ego Potter'a- moje kochane Romione i Zgredka. Z racji wyczerpania pomysłów zrobiłam jeszcze ze Zmierzchu oraz Hobbita (?). Tak, ja i moje ogranięcie. Nawet nie wiem na podstawie jakiej książki zrobiłam nagłówek. Nie czytałam Hobbita ani Władcy Pierścieni, ale wiem, że na nagłówku jest Gandalf xD A może on był w obu seriach. Nie wiem. >.<







 Katie V




5 komentarzy:

  1. OMG!!!!Jakie cudeńka!!!
    Wy mnie jednak znacie ♥
    O mamuniu, Luna!
    AWWWWWWW.....
    Gandalf i Zgreduś!!!
    I Jack'uś!!!!Tak, mój Jack'uś!!!
    Szaleję!!!
    Moje trzy ulubione szabloniarki + trzy moje ulubione serie filmowe i książkowe = SZCZĘŚCIE :):):):)
    Kocham Was dziewczyny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę... potrzebuję szablon na bloga z seleną gomez, rossem lynchem i laurą marano z napisem "Angel of Darkness - Historia Nie Do Opowiedzenia". Dało by się to zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do przeczytania zakładki Regulamin :)

      Usuń
  3. 1. Spring
    2. Zaczarowana
    3. http://cami-seba-maxi.blogspot.com/
    4. Obojętnie
    5. Kolory niebieski, fioletowyi tego typu kolory :*
    6. Candelaria Molfese i Facundo Gambande
    7. Magiczny świat
    Zdjęcia:Wybierz jakieś :)

    OdpowiedzUsuń