piątek, 9 maja 2014

[6] We'll be young forever


Siemka! Co tam u was? U mnie pogoda dziś nie dopisała- cały czas pada. Do tego cały tydzień miałam zabiegany. Zero czasu. Za szybko ucieka. Tak ogólnie nic ciekawego się u mnie nie działo. A jak tam u was?
Co do grafiki... Aż wstyd mi się przyznać... Zawaliłam, wszystko. Zamówienia nie zrobione. Wszystko inne robione dawno lub na szybko. Możecie mnie śmiało... Nawet nie wiem co. Wszystko, co żywa dusza zapragnie. Zawaliłam i wiem to. Przykro mi, ale będziecie musieli/musiały jeszcze poczekać :/ Na moją następną notkę postaram się wszystko przygotować. Jeszcze raz was przepraszam.
Cóż więcej mogłabym wam powiedzieć? Zapraszam do oglądania.





Nie przyjmuję zamówień!

6 komentarzy:

  1. Informujemy, że na blogu katalog-grafiki.blogspot.com pojawił się artykuł zawierający Twoje odpowiedzi na pytania, a także odpowiedzi innych grafików. Zachęcamy do lektury i udzielania się!
    Pozdrawiamy!
    Załoga Katalogu Grafiki

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, jak inni, ale przynajmniej ja, rozumiem, że nie miałaś czasu. Twoje życie na pewno nie polega tylko na robieniu szablonów, więc się nie przejmuj, poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. *.* Jaka śliczna sygnaturka *.*
    Zakochałam się <3
    Do gustu (i to bardzo) też wpadł mi 1 nagłówek !
    Jest mistrzowski ! <3
    2 też jest śliczny *-*
    Ogółem masz świetny talent !!! :D
    Pozdrawiam,
    Fellicity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu, bardzo dziękuję <3
      Myślałam, że syganturka nie będzie się nikomu podobać, a tu proszę. Miłe zaskoczenie.
      Mistrzowski? Mi też się podoba, ale żeby od razu mistrzowski? :D
      Za wszystko dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Piękne ale mam pytanko .... Jak tam mój szablon na bloga ?? <3

    OdpowiedzUsuń