środa, 21 maja 2014

[9] We are the world

(c)Cartllon

Witajcie! Jak wam mija maj? Wyobrażacie sobie, że za półtora miesiąca już wakacje?! Niecierpliwie czekam na ten czas. Ale tymczasem w szkole, nadal nauczyciele dają wycisk. Jedynie pani od historii się ulitowała, bo zostały nam tylko dwa tematy do końca podręcznika i puszcza nam filmy :p Oprócz tego całą klasą mamy przygotować przedstawienie. Cała klasa, razem. Mało tego zostały nam dwa-trzy tygodnie, nic prawie nie umiemy, a nasza wychowawczyni na tydzień w między czasie wyjeżdża. 

Co do grafiki. Jak się okazuje, źle spojrzałam na grafik notek i kiedy mówiłam, że dam radę wykonać wszystkie zamówienia myślałam, że mam je wykonać na 25.05. Tak więc znowu jest tylko jedno. Samo zamówienie nie ma bardzo zaawansowanego css'a, ale uznałam, że taki całkiem prosty będzie dobrze wyglądał. Z nagłówka jestem zadowolona. Oraz żeby nie było, że nic oprócz tego nie zrobiłam -zrobiłam. Inna sprawa, że nie udało mi się tego dokończyć, więc każdy kto dostał ode mnie potwierdzenie przyjęcia zamówienia i jeszcze go nie dostał (oprócz jednej osoby, która mam nadzieję, wie, że o niej piszę) niech napisze e-mail, na który mogłabym wysłać szablon.
Po kolei:
zamówienie dla SweetGirl26v


Chcę zaznaczyć, że to wbrew pozorom jest niebieski >.<

Emily Jenny -twoje zamówienie jest już prawie gotowe, w prawdzie prawie je już zrobiłam, ale w między czasie zaczęłam wszystko od początku, bo wyglądało to okropnie.





Koloryzacje są do Gimpa!

Tak wiem, skromnie. Następnym razem postaram się dodać więcej :)
xoxo

2 komentarze:

  1. Są śliczne ... Ten pierwszy najbardziej !! <3 I znowu spytam wiem, że jestem niecierpliwa, ale kiedy dodasz szablon na mojego blga ?? http://nie-jest-tak-jak-sadzisz.blogspot.com/2014/05/bo-tacy-przyjaciele-istnieja.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam : http://mysweetgraphic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń