wtorek, 13 maja 2014

[7] Never lose hope.

 Witajcie. Powracam ze świata bez internetu (czyt. zielonej szkoły i majówki spędzonej w górach). Czasu miałam niewiele, więc szybko pognałam do komputera i przygotowałam dla Was co nieco. Mam nadzieję, że nie będzie tragedii, bo dopiero zapoznaję się z nowym graficznym programem.

 Nagłówki:
Mój pierwszy nagłówek zrobiony w PS:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhq1ll46DSGnPoMt0W6dut1NPwV3RDxYAK7CvZtpBV0j_SIOZggZWIlJCbB8nPzIZbndWOjf_9-2vUbDKdauJg-z9zB-j_zYMJJG-0TgOYZrjGfLyjosza4IO7Dpx3hY9zgNjMNq-6zwps/s1600/mmm.png

Hmm, napis jakiś wymyśliłam na odwal się xD. Zawsze napisy sprawiają mi największy problem :/. Proszę, piszcie co o nim sądzicie. Jest to mój dosłownie pierwszy nagłówek w Photoshopie. I to w angielskiej wersji (jestem na to za tępa).


 Nagłówek częściowo z instrukcji by
Pozostawię to bez komentarza... -.-.

Sygnatury:



Szablony:
Zawsze podobały mi się nagłówki w kształcie kółek, więc postanowiłam spróbować taki zrobić. Oczywiście na szablonie nie ma tej kreski na dole.


(nagłówek w szablonie)
Blogger się na mnie obraził i od jakiegoś momentu nie chciał załadować css ani html. Więc szablon jest... ubogi, bardzo ubogi. Nie bijcie. I znowu. Tej kreski nie ma tylko coś mi się chyba psuje :/.

Ikony:

 Tylko tyle. Ohydne...


Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Przysięgam, zamówienia są gotowe, ale na komputerze gdzie są nagłówki (css jest gotowy, ale robiłam go na innym laptopie i nie wgrałam nagłówków) całkowicie odciął się od internetu. Myślałam, że uda się to naprawić, ale nic z tego... przynajmniej nie w najbliższym czasie. Dlatego zamówienia zrobię w PS (bo Photoshopa mam na innym kompie) i będą gotowe na moją przyszłą notkę. A wszystkie prace z Gimpusia, które zrobiłam przepadły :(((.

17 komentarzy:

  1. Smutno :( A tak się nastawiałam na dzisiaj :((( No, ale cóż...poczekam na zamówienie.Przecież to nie toja wina ;d Najważniejsze, że się wytłumaczyłaś i przeprosiłaś nas za to co się stało ;p Pzdr.
    Ines ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie. Jest mi strasznie głupio, że musicie tyle czekać :(.

      Usuń
  2. Hej :)
    Pozwolę sobie skomentować prace po kolei. Pierwszy nagłówek ma bardzo fajny układ, ale wiele wad - postacie są za przezroczyste, bardzo blade. "Plotkę" mogłoby być wyraźniejsze. Ogólnie brakuje bardzo koloryzacji, bo każde zdjęcie wygląda jak z innej bajki. Mogłaś też wymazać gałęzie z tekstury pod postaciami. Ale, jak na pierwszy nagłówek w PS'ie, poszło ci naprawdę dobrze, te szczegóły to kwestia wprawy.
    Druga praca zupełnie nie przypadła mi do gustu. Stocki są dobrze dobrane, ale zdjęcie kobiety wygląda tak, jakbyś je zmniejszyła jedynie w szerokości. I znowu, nie ma koloryzacji, więc zdjęcia w ogóle się nie łączą. No i niezbyt ładnie wygląda to gumkowanie brzegów grafiki :(
    Obie sygnatury są boskie! Ale, po raz trzeci, koloryzacja jest niezbędna.
    Podoba mi się pomysł na nagłówek w pierwszym szablonie, ale postać jest źle wygumkowana. I jest troszkę za biało, co sprawia, że nie doczytałabym końca rozdziału na takim blogu - okropnie razi w oczy. Drugi szablon jest troszkę nielogiczny, dziwne są te papugi z boku i układ zdjęć modelki.
    Ikony zdecydowanie Ci się udały! Może napisy troszkę nieczytelne, ale to szczegół :)
    Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam - staram się być szczera i wskazywać, że uczy się całe życie, a progres to największy skarb jaki możemy uzyskać :)
    Powodzenia w dalszej pracy ♥
    Ariana

    [starved-souls.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko. Napisałam taką śliczną odpowiedz, ale blogger ją połknął. No trudno. Przyznam się bez bicia, że do niedawna jeszcze nie umiałam używać koloryzacji i są one jedynie na nagłówku z drugiego szablonu i ikonkach. Dziękuję za krytykę :). Mam nadzieję, że kolejne moje prace będą coraz lepsze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. 1. Spring
    2. Zaczarowana
    3. http://friendshipsurviveseverythingrose.blogspot.com/
    4.Na pierwszym planie Harry i Ariana , a w tle małe dzieci i reszta One Direction .
    5.Jasna , taka wesoła :p
    6.Harry Styles i Ariana Grande .
    7.Friends Forever ?
    8. nie mam .
    9.----

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropieństwo, okropieństwo, okropieństwo...
    Kak ty się tu dostałaś, skoro twoje prace są na poziomie...
    One w ogóle nie mają poziomu. -,-
    Jeżeli mam być szczera to powinnaś usunąć się stąd zanim dostaniesz więcej hejtów.
    Jesteś tu najgorszą szabloniarką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I to Ciebie tak bronili bo nie przeszłaś stażu na SNW?
    Ogar dziewczyno!Nie zasługiwałaś nawet aby cię tam przyjeli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy od tego, że jestem współzałożycielką tej szabloniarni -.-. Boisz się ujawnić i kryjesz się za anonimem? Jesteś żałosny. Ujawnij się, a pogadamy.

      Usuń
    2. Aha, założyłaś tą szabloniarnię, żeby pokazać jeszcze więcej twoich beznadziejnych prac. ;)
      W sumie...
      Idiotów na świecie nie mało :*

      Usuń
    3. Och, racja, racja, anonimku. Nie mało na świecie idiotów...

      Usuń
    4. Uwierz, Anonimie, może prace Zaczarowanej nie są idealne, ale patrząc na jej pierwszą notkę i tę, widać milowy postęp. Jeszcze będziesz siedział/a przed komputerem patrząc ze łazami zazdrości w oczach, bo, jak sądzę, piszesz z anonimowego konta ponieważ sam/a nie potrafisz nawet otworzyć nowego pliku w PSie/GIMPie czy innym programie graficznym. Chcesz oceniać? Pokaż swoje osiągnięcia, daj nam też pooceniać :)

      Usuń
    5. Ty pocieszyłaś mnie,a ja pocieszę ciebie: :)

      ANONIMEK - DUPA BLADA,
      KRYTYKUJE NAS NIE LADA,
      NIE MA PRZYJACIÓŁ,
      ANI ZNAJOMYCH,
      WIĘC PO NECIE
      LATA - SZALONY ! : * .
      MAJĄ DO POWIEDZENIA WIELE,
      NO PO PROSTU WIELCY TWARDZIELE!
      NAJMĄDRZEJSZE, NAJPIĘKNIEJSZE
      A DO TEGO NAJZDOLNIEJSZE.
      ANONIMKI TAK KOCHAMY,
      ŻE IM WIERSZYK PIĘKNY DAMY.
      OCZYWIŚCIE TO NIE WSZYSTKO,
      ANONIMKU, TY SADYSTKO !
      BEZIMIENNY, ŻYCIA BRAK
      TO JEST ANONIMKA ŚWIAT.

      Pospamuję ci tu: http://roulette-inna-grafika.blogspot.com/

      Usuń
    6. Fajny wierszyk. Szkoda, że na poziomie 5 latka.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    7. Dziękuję ;*
      Buźka,anonimku,coś cię ten temat trapi :)

      Usuń
  6. Szkoda ;(
    Ale będę czekać :))
    Śliczne prace :**
    Nie przejmuj się tymi anonimami :D
    Sami pewnie nie umieją zrobić lepszych prac :P

    OdpowiedzUsuń